top of page

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času. Glede na sezonsko naravo blaga, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je hitra pošta GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom.Osebni prevzem je možen od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro.

VRAČILO

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik, kot fizična oseba, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: mail.dreamgarden@gmail.com.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Tudi kupec lahko blago osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca, po dogovoru s prodajalcem. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter osebni podatki kupca skupaj s številko osebnega bančnega računa, za vračilo denar.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Ponudnik se bo poskusil vrniti plačilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vendar osnovno sredstvo za vračilo je nakazilo na TRR kupca.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago (odlomki):

  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  • ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).

NAČINI PLAČILA

PREDRAČUN
Plačilo po predračunu - nakazilo na TRR. Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli naročilo/predračun. Pri te možnosti plačila se lahko proces dostave podaljša za 1-2 delovna dela oz. ni nakazani znesek viden na transkacijskem računu podjetja ALNAIR d.o.o. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja ALNAIR d.o.o.
VISA/MASTERCARD PLAČILO PREKO SPLETA
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika (preusmeritev na varno plačilo).
Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico (MasterCard, Maestro in Visa).
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb Oddaj naročilo se vam bo odprlo pojavno okno Fondy plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
Katere podatke boste morali vnesti?
Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
Veljavnost (mesec in leto)
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na mail.dreamgarden@gmail.com za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

bottom of page